Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


søndag 17. juli 2016

Liz Emmeline

Dette er den siste av mine frøsådde pelargonium fra 2010.

Liz Emmeline har blitt en vakker dvergpelargonium. Den holder seg lav og tett og blomstrer rikelig med blomster i sart lysrosa, nesten hvitrosa. Blomstene er doble og har orange støvbærere. Bladverket er gressgrønt uten særlige sonemarkeringer. Planten er lett å ta stiklinger av og vokser godt.

Frømamma er Emma Hössler





2 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann... takk for opplysningen. Da skal jeg si i fra til venninna mi som odler dem fram! Så fin perlagoiimblogg du har!

Joe sa...

Hei!
Er dette den gode gamle, lave hvite varianten?
Selger du slike?